In samenwerking met HappyNurse 15:33 Werk, Zorg, Life Sciences & Health

Hét uitzendbureau voor de zorg

happynurse

„Zeer goede communicatie! Je bevordert je vaardigheden bij HappyNurse. Je krijgt de juiste diensten die bij je passen. De medewerkers zijn behulpzaam. Betrouwbaar en eerlijk.” Zomaar een greep uit de reviews op Trustpilot. „Niet veel arbeidsbemiddelingsbureaus hebben een account op Trustpilot”, zegt Berthina Peenstra, eigenaar van HappyNurse Heerenveen. „Onze missie als uitzendbureau in de zorg is zowel een happy zorgverlener, een happy patiënt als een happy zorginstelling. We kunnen niet zonder reviews. Die laten zien dat we slagen in onze missie.”

De kracht van HappyNurse

Wanneer wordt iemand blij? Als diegene krijgt wat hij verlangt. Dat gaat over uitdagingen, verantwoordelijkheid, ontwikkeling en een werkomgeving waar je gewaardeerd wordt en waar je niet bezwijkt onder te hoge werkdruk. „Let vooral op het woordje te”, zegt Femke van der Duim. „Hoge werkdruk, gedoceerd, kan zeer stimulerend werken en hebben we zelfs nodig. Dat geeft je de mogelijkheid om te excelleren, maar je hebt ook momenten van rust nodig. Rust voor je lichaam en voor je geest. Bij ons krijg je de regie over je eigen werkdiensten. De zorgverleners bepalen zo ook of ze intramuraal, extramuraal of in de gehandicaptenzorg willen werken.”

‘Bij ons krijg je de regie over je eigen werkdiensten.’

Regie over je werktijden

„Als je kinderen hebt, wil je soms al die wisselende diensten niet meer. Aan de andere kant is het zonde om volledig te stoppen met je werk. Je vindt het leuk en bovendien is het goed dat jouw kennis en kunde behouden blijft”, zegt Martine Stuiver, planner bij HappyNurse. „Dan is het toch fantastisch dat je via onze planningsapp aan kunt geven wanneer je beschikbaar bent.” „Eigenlijk heeft iedereen daar baat bij”, zegt Berthina. „Studenten bijvoorbeeld, maar als je een avondmens bent, voel je je beter inzetbaar bij avond- en nachtdiensten. Als gedetacheerde hoef je vaak geen onderdeel te zijn van werkgroepen en dergelijke binnen de zorginstelling. Dat geeft de ruimte om meer tijd aan de zorgvrager te besteden; HappyNurse, happy patient.”

De juiste match

„Ik weet uit ervaring als verpleegkundige wat er in de zorg verwacht wordt en wat je, naast je diploma’s en vaardigheden, in huis moet hebben”, zegt Berthina. „Dat maakt dat we een goede match maken tussen zorginstelling en zorgverlener.”

Femke: „bovendien vindt er een uitgebreide briefing plaats richting zorginstelling en zorgverlener. Dat geeft de zorgverlener vaak een warm en welkom gevoel. De communicatielijntjes blijven altijd open staan. We zijn er voor elkaar.”

www.happynurse.nl

(Visited 53 times, 1 visits today)
Facebook
Twitter
LinkedIn
Sluiten